How to: nagels/handen verzorgen? - simplyykato

Heey :) Leuk dat je kijkt op mijn blog✍
Omdat ik deze week niet meer kan posten  vanwege mijn examens, plaats ik nu even :) Ook zullen er wel vaker extra posts komen!
-
Ik ga jullie vandaag wat tips geven over hoe ik mijn nagels & handen/vingers verzorg🤘
1) Als eerste smeer ik regelmatig wat handlotion/crème op mijn handen :)
Ik vind de crème op de foto heeeel fijn! Deze is trouwens van Nivea.
Ik heb hem eigenlijk een soort van 'herontdekt' en gebruik hem nu alweer een paar maandjes!

2) Dit is een speciaal "bokkenpootje" - zoals wij dat in België (en misschien ook in Nederland?) noemen. Hiermee kan je dus je nagelriemen verder duwen. 
Dit heb ik eens gekregen toen ik een gezichtsbehandeling liet doen voor mijn 12e verjaardag (ik ben nu alweer 13), maar je kan het natuurlijk ook kopen in het Kruidvat of andere winkels! :)


3) Dit nagellakje komt uit het Kruidvat #favowinkell😏 Het is eigenlijk een soort van "beschermlaagje" over je normale nagels heen. Ik vind dat het een beetje op een basecoat lijkt. Deze nagellak zorgt er dus voor - zoals de naam ook al zegt - dat je nagels verzorgt en gezond worden. Als ik het gebruik zie ik eigenlijk niet echt verschil met een gewone basecoat, maargoed :) Het is wel gewoon fijn!

4) Dit is echt een superfijne uitvinding en het ruikt ook nog eens geweldig😍 Je moet je vingers hier in stoppen en dan worden ze lekker zacht! Dit gebruik ik heel af en toe.
Ik heb dit trouwens ook gekocht in het Kruidvat :)
Dat was het zowat, denk ik, ik gebruik niet echt heeeel veel ofzo :))
Ik zou suuupergraag een handscrub willen! Weet jij een goede? 👇
xoxo Kato😛

Reacties

  1. Nee eigenlijk niet sorry☺️💗 Leuke blogpostt🎉🌵❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dankje! Echt superleuk dat je kijkt op mijn blog :) Zelf heb je echt een suuuuupermooie blog! Ik hoop dat ik ooit ook mijn blog zo professioneel kan krijgen ;)

      Verwijderen
  3. The Body Shop en Yves Rocher hebben fijne producten voor de handen! Leuke blogpost x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa dankje voor de tip en bedankt voor je reactie x

      Verwijderen
  4. oeh super leukk ik heb er een van rituals en die is erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yay! superbedankt voor je reactie :) ilysm Iva xoxo

      Verwijderen
  5. In TheBody Shop zijn er echt wel heel goeie producten ( ik koop daar heel veel uit;) ) . Maar k heb eigenlijk n vraagje over dat nagellakje van de kruidvat. K heb al eens eerder zo ene gekocht (niet uit de kruidvat) maar die had een raar geurtje, is dat ook zo bij die van de kruidvat. Xxx Hava
    ( Ps Sorry voor mn lange tekst;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey! Nee, die van de Kruidvat ruikt gewoon naar nagellak ;) Ik vind hem wel fijn!
      xoxo

      Verwijderen
    2. Ok, dankje xxx

      Verwijderen

Een reactie posten

superleuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze graag :)

Populaire posts van deze blog

Welkom op mijn blog!

De 25 levensvragen tag - simplyykato