De 25 levensvragen tag - simplyykato


Heyy :) 
Het is vandaag trouwens 19 april, maar er staat 8 april als datum en ik kan het niet aanpassen haha 💙
-
Vandaag heb ik een tag voor jullie! Het leek me wel eens leuk om die in te vullen😏 

  1. Wat is je favoriete film of serie? Mijn favo film is Harry P. en favo serie is zeker weten pll!
  2. Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie? idk :)
  3. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd? Castle on the hill van Ed Sheeren (aka bae💋)
  4. Naar wie was je laatste appje? Naar een sqaud met al m'n vriendinnen :)
  5. Wat was je eerste e-mailadres? zeg ik niet, omdat ik het nu nogsteeds gebruik ;)
  6. Waar kun je je enorm aan ergeren? aan mijn broer :(
  7. Wat is je meest awkward moment ooit? eigenlijk heb ik geen idee, ik heb er zoveel ;)
  8. Wat is je favoriete dag van het jaar? Kerst!
  9. Wat is je favoriete emoji? zeker weten deze: 🍉, en nog meer summer-emojis :)
  10. Katten of honden? katten!
  11. Utrecht of Amsterdam? Ik ben alleen nog maar in A'dam geweest :)
  12. Koffie of thee? geen van beiden, jak
  13. Serie of film? dan toch film, denk ik :)
  14. Engeland of Amerika? Amerikaaa
  15. Vlees of vis? Vlees!
  16. Drank of drugs? drugs heheh
  17. Spice Girls of Backstreet Boys? geen idee wat dat zelfs is 🙈
  18. Bert of Ernie? ERNIE!
  19. Buurman of Buurman? uuuuuh wacht... buurman?
  20. Sesamstraat of Villa Achterwerk? Sesamstraat :)
  21. Meest random feitje over jezelf? ik heb sproetjes op mijn neus yey
  22. Belangrijkste levensles die je tot nu toe hebt geleerd? wees niet meteen tevreden over iets (vooral op het vlak van school), ik ben soms al heel blij met een 6/10, maar ik kan (volgens veel mensen) eigenlijk beter...
  23. Hoe ziet je homescreen van je telefoon eruit? een foto van Ed Sheeran hihi :)
  24. Welk woord gebruik je écht te vaak? Poep. Hahaha klinkt heel vreemd, maarja :)
  25. Gebruik je make-up? nopp, alleen lippenbalsem en mascara😀
Bedankt voor het lezen! 
xoxo Kato 

Reacties

Een reactie posten

superleuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze graag :)

Populaire posts van deze blog

Welkom op mijn blog!

How to: nagels/handen verzorgen? - simplyykato