Skin Care Routine! - simplyykato

Hey allemaal,


Vandaag heb ik een 'skin care routine' voor jullie!
Ik gebruik niet echt veel voor mijn gezicht, maar wil jullie toch even laten zien wat ik dan wel gebruik :))

Als eerste was ik mijn gezicht met een suuuperfijne gezichtsreiniger van Nivea :)
Deze noemt 'Nivea Reinigingscrème' en verzorgt mijn huid echt goed!

Ook gebruik ik regelmatig mijn reinigingsborstel. Deze heb ik uit de Action. In het begin raakte mijn huid wat geirriteerd, maar na vaker gebruik valt het wel mee.

Ik gebruik ook erg vaak mijn Zwitsal gezichtscrème 'Op 't wangetje'.
De geur is en blijft echt geweldig! :)

ohja nog iets dat niet op de foto staat is mijn (pasgekregen) bodycrème van Ultra Doux! Het product is van de lijn: Zachtheid van Haver. Er zit dus haver en amandel in en ruikt echt zaaalig! Ik gebruik dit trouwens niet zo heel vaak op mijn gezicht, maar wou het toch nog even zeggen ;))

Fijne dag nog!
xoxo Kato




Reacties

  1. die bodycreme lijkt me ook echt goed ; ) Wat bedoel je met een reinigingsborstel? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daarmee bedoel ik een soort 'tool' (ofja idk loll) dat dan ronddraait met een borsteltje en waar je dan een crème moet opdoen. En zo reinigt het je huid :))

      Verwijderen

Een reactie posten

superleuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze graag :)

Populaire posts van deze blog

Welkom op mijn blog!

How to: nagels/handen verzorgen? - simplyykato

De 25 levensvragen tag - simplyykato