deze smoothie is zo lekker!! - simplyykato

Heyy peepss 💕

Vandaag heb ik een smoothie gemaakt met mijn bestfriend Lien
& ik wil het recept graag even delen met jullie 🥛

Strawberry smoothie by L&K 🍓


                                                                                                                                                            
Stap 1: dit zijn alle ingrediënten. je hebt 1 banaan, 2 eetlepels honing, 15 ml (magere) melk en 15 ml (magere) yoghurt en een handjevol aardbeien nodig. Ook heb je een mixer nodig!



Stap 2: snij de banaan in stukjes, zo kan je hem makkelijker mixen straks 🍌


Stap 3: Voeg alle andere ingrediënten eraan toe en daarnaaa...


Stap 4: mixen maaarr ♥


Stap 5: Giet je smoothie nog in een mooi glas!


Stap 6: Je kan op het einde je glas nog versieren met een leuk extraatje zoals dit 🍓'tje! Smakelijk😍



We geven ook punten + commentaar op de smoothies:

Lien: ik geef hem een 8/10, omdat ik hem echt superlekker vond, maar wel jammer dat je de honing niet zo hard proeft😀
Kato: ik geef hem ook een 8/10, omdat hij erg lekker en zomers was🌞

-
Moet ik meer (food)diy's doen? Let me know💝
Laat me ook zeker weten of jullie deze smoothie gaan uitproberen en of hij lekker was :)

xox Kato

Reacties

  1. Het was ook echt superleuk om te maken!!☉ en lekker fris en zomers😍 Heel leuk artikel bestfriendje😉 Je gebruikt echt leuke emoji's!❤ En fooddiy's zijn echt leuk om te maken! dus ja doe maar vaker☺
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

superleuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze graag :)

Populaire posts van deze blog

Welkom op mijn blog!

How to: nagels/handen verzorgen? - simplyykato

De 25 levensvragen tag - simplyykato