Veranderingen? - simplyykato

Hey allemaal 💜🍩

Zoals jullie al wel gemerkt hadden, heb ik de laatste maanden écht weinig geplaatst... 
Dat komt omdat ik eigenlijk gewoon echt geen inspiratie en zin heb :(
Maar ik hoop dat ik deze zomervakantie wel meer inspiratie/tijd/zin heb 🥑
Ik ga vanaf dan dus weer plaatsen, maaarr eerst moet ik wel de examens zien te overleven...
Deze zomer kun je dit verwachten op mijn blog:

  • ik ga misschien mijn naam veranderen yaay🌻
  • je kan leuke receptjes (smoothies), tags, misschien summerlooks enz. verwachten!🌈
  • ik ga actiever zijn weyooo :))
Afbeeldingsresultaat voor goals tumblr dit is best goals hehe💗



Noujaa doei dit was het "info-artikel" 😘
xoxo K A T O

Reacties

Een reactie posten

superleuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze graag :)

Populaire posts van deze blog

Welkom op mijn blog!

How to: nagels/handen verzorgen? - simplyykato

De 25 levensvragen tag - simplyykato