Bullet Journal Essentials- simplyykato

Hey allemaal :)

Ik ga jullie vandaag wat meer vertellen over mijn bullet journal (oftwewel BuJo) 💜
Ik wou altijd al eens proberen te doodlen (kleine, schattige tekeningetjes maken).
En dus dacht ik: waarom start ik geen bullet jounal?
Daarin kan ik doodlen, leuke dingen in opschrijven én lijsjes maken!

Dat leek me een goed plan en dus zocht ik een schriftje.
Uiteindelijk heb ik een schriftje zonder lijntjes of vakjes gevonden in mijn kast, geen idee dus waar het vandaan komt 😋
Ook heb ik de erg bekende "Stabilo Boss pastelmarkers" gekocht in de Carrefour (Belgische supermarkt) voor ongeveer 6 euro 🙂


Afbeeldingsresultaat voor pastel markers stabilo boss


Deze zijn echt gewoon geweldig! Het zijn stuk voor stuk supermooie kleuren 😍
Ik gebruik ze dan ook erg vaak!

Ik heb ook nog een gewone zwarte fineliner gehaald bij de Carrefour, deze kostte ongeveer 1 euro.

Ook heb ik een paar pennen gekocht in de Action (deze zijn gewoon erg basic) en hier ben ik natuurlijk wel blij mee, maar het leek me fijner om de fineliners in pastelkleuren van Stabilo te hebben omdat ik gewoonweg HOU van pastel (en Stabilo) ;)

Ik hoop dat ik nog lang plezier ga beleven van mijn bujo en dat jullie deze post leuk en handig vonden 🦋
Misschien laat ik in de vorige post wat paginas zien uit mijn schiftje...? 😉

See you later, alligator 🐊

xoxo Kato 💗


Reacties

Populaire posts van deze blog

Welkom op mijn blog!

How to: nagels/handen verzorgen? - simplyykato

De 25 levensvragen tag - simplyykato